Ännu en kall dag...

...och så kommer det la fortsätta hela vintern.

Gick bredvid igår på ett ställe jag ska vikariera på en dag i december. Kändes bra.
Så får hoppas att jag sköter mig bra den dagen jag ska vikariera med.

Nu sitter jag hemma hos Älskling. Han ligger fortfarande i sängen. Tänkte vänta en stund innan jag tvingar upp honom.
Eller så går jag och lägger mig en stund till. Får se vilket det blir.
Har i alla fall vart duktig och mailat till både vaktmästaren och han som har hand om större reparationer.
Får man hoppas att dom tar sitt ansvar och fixar det som ska fixas.

Senare idag ska jag träffa Onas. Det var ett tag sen, så ska bli kul.
Men vet inte riktigt vad jag ska göra innan dess. Tänkte ringa mormor och se om jag kan komma dit på besök.
Älskling har städ dag idag och vill helst slippa att jag går runt och är i vägen :P

Ja ja, nu ska jag la göra något annat.

                                                            Ha en bra dag!
                                                                 Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0