Dag 1

Presentera mig själv

Är en 24(snart25)årig tjej. Jag är bosatt i en 2a i Göteborg med mina 3 katter(läs monster).
Är sedan 4månader(på dagen) tillsammans med en underbar kille.

Jag jobbar som personlig assistent. Ett trivsamt jobb. För tillfället jobbar jag inte så mycket.
Men det går runt ändå.

Jag har en pappa,en mamma, en extra mamma och 2 bröder (Lillebror J och W).

På gymnasiet läste jag första året på Texil-Mode- Design, men märkte att det inte var något för mig.
Så fick börja om 1an när jag sedan valde att läsa till Florist, som jag sen i 3:je året märkte att jag inte ville jobba med. Men jag gick klart och är alltså utbildnad Florist.

Märker att denna presentationen är den tråkigaste jag någonsin skrivit. Måste vara för att jag är trött och att jag sitter barnvakt.

Jag är en rätt velig person. Jag vill göra allt för alla, men tänker oftast inte hela vägen. Och det är ofta det blir kaos.
Jag är rätt duktig på att skjuta upp mina egna saker med. Så att jag får göra det i sista minuten. Och jag glömmer lätt med. Som idag skulle jag ringa ett samtal innan kl.10, men glömde totalt bort det :/ Får göra det imorgon istället.

En av mina största drömmar eller vad jag ska kalla det är att skaffa barn. Jag har inte bråttom med det. Men jag vill helst ha en liten knodd innan jag fyllt 30år. Men det är några år till dess. Jag kan t o m tänka mig en insemination i fall att jag står som singel när jag fyllt 30år. Ego kanske många tycker. Men är det inte väldigt ego att skaffa barn överhuvudtaget? Det är ju knappast för barnets skull man "tillverkar" det.

Finns det något mer intressant att berätta om mig. Jag är väldigt lat. Inte intressant, men ett faktum.
Fast min latehet kommer av att jag inte har ork till allt jag vill göra och därför hellre inte gör det..typ.
Och jag är himla trött på mig själv. Men jag har mina ljusa dagar också, då jag tar mig ork till att göra massa saker som jag velat göra länge.

Nu har äntligen lilleman somnat, så ska bära över honom i hans säng.
Hoppas något av min presentaion var till värde för någon.
Kramar


Ändring 25/11-11
Jag är inte tillsammans med den killen jag va ihop med när detta skrevs. Vi passade inte ihop. Men han är fortfarande en god vän till mig. Däremot har jag nu den som är bäst för mig. Min underbara Gibson, som jag nu bor ihop med och är förlovad med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0