Dag 10

Mitt favoriteplagg
Jag har nog inget direkt favoritplagg. Beror ju lite på.
Jag har ju ett par byxor som är bekväma och fortfarande rätt snygga. Trots otaliga tvättar.
Pratar om mina baggybyxor.
Bild fr Missmaddis.

Men sen vintern kom har det blivit mer leggins, då mina varmaste skor är stövlar, och inte passar till baggy byxorna.
Men mitt absoluta favoritplagg är en tröja/jacka. Den är varm, och går att vända ut och in. Ena sidan är ett mjukt tyg den andra är fluffigt, typ ullaktigt.
Ett bra köp enligt mig.

På somrarna gillar jag att ha söta klänningar på mig. 
Detta skickade jag efter i somras.
När jag ska festa så gillar jag att synas. Har gärna utmanande kläder på mig eller kläder folk reagerar på :P
Men oftast har jag la på mig rätt tråkiga kläder. Orkar lixom inte att göra ordning mig lika mycket längre.
Jag är duktig på att skriva massa annan skit än det jag ska. Men men.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0