Dag 11

Mina syskon
Jag har en helbror och en halvbror.

Helbrorsan kallar jag Lillebror J. Han är 21år gammal.
När vi va yngre slogs vi som bara den. Nu kommer vi bra överens och vi t o m festar ihop ibland.
Han är en riktig datanörd enligt mig. Inte av den anledningen att han kan allt om datorer. Men han sitter fastlimmad vid sin dator. Han spelar CS förstår ni. Och när han spelar kan man inte ringa honom. Han blir jätte arg om man stör.
Men annars är han himla snäll. han hjälper mig ofta med mina katter när jag inte är hemma.En av det bästa anledningarna till att bo nära sin familj.

Sen har vi halvbror. Lillebror W. Han är 7 år gammal och går i första klass. Allt kretsar runt leksaker mm.
Han är himla bestämd. Och är han säker på en sak så är det så. Går inte att försöka övertala honom något annat.
Sen tjötar han värre än mig. Han snappar upp väldigt mycket från bland annat tv. Så han berättar gärna om hur det funkar när man bli skjuten i actionfilmer, och hur dom gör för att det ska se ut som dom flyger på kvastar i Harry Potter.
Och när jag tar med mig nya kompisar hem till pappa så är det inte "Hej" Lillebror W kommer fram och säger. Utan börjar snacka direkt om massa annat. En kompis fick t ex höra om älgar.
Han är himla go :)

Där har ni lite information om mina bröder.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0