Dag 2

Min första Kärlek

Ja vart ska jag börja. Det var inte direkt någon dans på rosor.
Det var sen sommaren/hösten 99. Från början trodde jag inte alls att denna killen skulle bli min första kärlek, den första jag skulle älska.
Han var en av töntarna som hängde på fritidsgården och spelade biljard. Det var så jag såg honom från början.

" Den finniga killen som spelade biljard på fritidsgården". ;)

Av någon anledning började vi umgås. Och han visade sig vara en underbar person. Så efter en månad eller 2 så blev vi ihop. Allt var bra fram tills nyår. Vi gjorde slut några dagar efter det.
Men träffades och betedde oss som ett par ändå i 3 månader innan vi blev ihop igen. Och så höll det på i typ 3 år.
Varje gång han skaffade en ny flickvän var jag där och förstörde. Och jag ser det som att han gjorde samma sak mot mig under de 3 åren.
Men värst va la när han blev ihop med en av mina bästa vänner. Shit vilken cirkus det va. Men allt är ju ordnat nu så man sitter mest och skrattar åt det nu.
Detta är den väldigt korta versionen av historien.
Ingen skulle orka läsa den långa ;)

Denna personen kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Trots all skit som va.
Är glad att vi kommit förbi allt det där och kan prata och umgås som kompisar.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0