Dag 6

Om det här vore min sista dag

Detta är ju så himla svårt. Men helst skulle jag ju vilja vara med alla mina nära och kära.
Skulle även shoppa loss på det sista jag har i plånboken.
Eller varför inte vara olaglig och stjäla allt jag önskat mig. Skulle ju inte förlora något på det.
Skulle nog köra bil hela dagen med...kanske inte så snällt mot mina medmänniskor. Då jag skulle vara en trafikfara. Men jag måste ju få känna på det jag med. Att köra bil alltså.

Men först och främst skulle denna dagen vara tillägnad mina nära och kära.
Att få tillbringa mina sista timmar med dom skulle vara det absolut bästa.
En dröm jag har är att hoppa fallskärm så denna dagen skulle ju vara perfekt för att göra det.
Har inget att förlora :)

Finns säkert massa mer jag kommer på sen. Men kanske uppdaterar inlägget i så fall.

Massa kramar till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0