Lördag,lan och melodifestival

Börjar med att hälsa alla välkomna
Dagens planer
*Lana med Plutt(Robin) och Skrutt(Anders)
*Slappa
*Kolla melodifestivalen med Stefan
*Frågor?

Ja,så mycket mer händer inte idag.
Men jag verkligen hatar min dator just nu. Den laggar hur jäkla mycket som helst.(dvs den funkar inte som den ska)
Och för er som inte vet vad ett LAN är. Typ mostrarna. Så kan ni gå in på denna länken och läsa. Men vi är bara 3st så är inte något så stort som beskrivs i länken. http://sv.wikipedia.org/wiki/LAN-party

Ja vad ska vi säga om Delfinal2 i Melodifestivalen.
Låtarna är la inte dom bästa. Men "Eric Saade - Manboy" och "Hanna Lindblad - Manipulated" va ialla fall låtar som kändes lite melodifestival. Gillade "Pauline - Sucker for love". Men med tanke på hur svenska folket brukar fungera,så är det nog "Andreas Johnson" som går vidare till Globen direkt.
Alltså så här tror jag att det kommer se ut.Och hur jag tycker det borde vara.

Direkt till Globen (folket/jag)
1.Andreas Johnsson /  Eric Saade
2.Eric Saade  / Hanna Lindblad

Andra chansen
* Kalle Moraeus & Orsa Spelmän /Pauline
* Anna Maria Espinosa / Andreas Johnson

Det går att gå in och lyssna på låtarna här

Nu börjar jag bli snurrig och trött. Inte druckit något idag.. Ajja bajja på mig. Men en frukost bestående på Risifrutti och en banan fick jag i mig. Plus en kärleksmums.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0