Förbereder mig!

Idag ska jag tvätta. Har la sisådär 7maskiner eller nåt att tvätta. Massa lakan som jag tänkte tvätta innan jag går ner till tvättstugan så att jag kan torka det i torktumlaren direkt. Sparar lite tid iaf.
Sen har jag massa massa kläder som ska tvättas med. Minst 4 maskiner.
Jag tvättar ju lite då och då här hemma. Men då blir det ju de kläderna jag känner för att använda närmsta framtiden. Ja ja, så intressant är det ju inte att läsa om min tvätt.

Sen skulle jag vilja ha lite bättre väder. Är lixom ledig just nu. och det skulle vara gött att kunna komma ut och njuta av sol och snygga pojkar.

Nu kommer jag in på det där med att skaffa barn igen. Har kommit fram till en sak. Jag vill nog bli ensamstående mamma. Ego..jo visst. Men även bäst för mig,jag får panik på killar och dom jag inte får panik på får det på mig istället.
Så nu har jag tänkt forma mitt barn som jag vill ha det. Och har kommit fram till att jag vill ha en filipinsk donator.
Så om någon känner en filipin som gärna delar med sig av sin säd utan att behöva ta något ansvar,skicka honom till mig ;)
Kan tänka mig att folk reagerar på detta. Men det är ett bättre alternativ för mig. Jag vill inte vänta 10år på att skaffa barn. Jag vill inte ens leva ihop med någon. Trivs att ha mitt hem för mig själv.Alltså ingen man som kommer o lägger sig i.

Nog om det. Nu ska jag sätta igång maskinen med lakan. Sen ska jag sticka till affären och köpa sköljmedel,såg att jag bara har till en maskin till :/

Ha en underbar dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0