Sorgens dag

Haft haft en händelserik helg. På gott och ont.
I fredags var jag på Salem Al Fakir. Han var hur grym som helst. Fick hans skiva signerad.
Och pratade med honom. :D
Efter konserten gick jag och Annette till Park Lane där det var Queer. Annette åkte hem vid 00.30.
Vid 1.30 hade Skult sin modevisning. Och efter det tänkte jag åka hem.Men kunde inte hitta min garderobsbricka så fick stanna till kl.5 då det stängde. Min jacka hängde som tur är kvar.
Sen missade jag bussen och fick vänta 30min till nästa. Och det regnade. Kom hem 6.30.
Fick sovit ca 3,5 tim.

Igår fyllde Ylvelen år. Så va och firade henne. Hade jätte trevligt. 
Och så åkte jag hem t CC och sov. 

Idag åkte jag och CC till korsvägen. Käkade baguette till frukost/lunch och sedan gick vi på Tur mässan.
Mässor är inte det roligaste. Men fick med mig en del information om lite resmål jag är intresserad av.

Och nu till det mest sorgliga.
När jag kom hem så hade Silke dött(mitt marsvin).
Stackarn. Tror han dog av gaser i magen. Känner mig som en hemsk matte.
Så RIP min lille pipis.

Nu ska jag på promenad med Big Big Mac. :)
Känner att det är behövligt.

Ha en bra kväll!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Anna

ååh neeeej... Vila i frid lilla Silke.

2010-03-29 @ 21:55:03
URL: http://annakatarinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0