En bula rikare

Har haft en bra helg. Men så fort jag tog det lugnt igår så kände jag hur sjuk jag faktiskt var. Och fortfarande är.
Jäkla förkylning.
Igår gick jag regnbågspromenaden med Emil plus några till. 
I lördags var jag ju först på 20år fest. Hade jätte trevligt. Sen åkte jag och mötte Emil&Wictor så åkte vi till Gretas. 
Och som vanligt efter att ha vart ute med Emil så har jag ont nånstans. Lyckades få en armbåge eller knä i pannan när jag o Emil porrade oss lite. Därav min bula.
Men bortsett fr det och att jag vart förkyld sen i lördags så har jag haft en underbar helg.
Mig och Emil <3
Här vi underbara Emma. Man kan se mig lite smått i bakgrunden.
Sen är det även Emil och Tony <3<3<3

Idag måste jag åka in till stan och hämta en sak. Annars blir det bara att slöa. Har fortfarande lite tandvärk. Men börjar tro att det är min visdomstand som tycker på dom andra tänderna så att jag har ont. Tror inte den jäkla tanden har nån plats att växa ut på. Så lär ha värk med jämna mellan rum tills jag får för mig att gö nåt åt det. Men vad är värre än att laga hål för dyra pengar. Jo det är att operera i munnen för ännu dyrare pengar.
Kanske inte är så allvarligt. Men tyck synd om mig ändå :)

Ha en bra dag! Hoppas ni allihopa slipper förkylningar och annan skit!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Anna

Du verkar ha haft en trevlig helg, härlig bild på dig:)

Angående det med visdomstanden, jag har också haft problem med mina och det har varit att det hamnar smuts emellan när de håller på att växa ut. Jag fick rådet att använda en soloborste och använda corsodyl. Så om du tror att värken kan bero på det så testa för det går bort efter några dagar.



Ha det bra!

2010-05-17 @ 14:50:32
URL: http://annakatarinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0