Fattar fan inte vad som händer

Helt plötsligt har jag tydligen gjort massa saker. Tydligen sprider jag rykten. och snackar skit.
Och vad är det jag har sagt? Vet jag inte. Så intressant tycker jag inte att den här personens liv är.
Visst kommer personen på tal,men det beror ju på allt som händer. Men att jag skulle sprida rykten vet jag inte vad det kommer ifrån.
Det jag verkligen inte tycker om med allt detta är att något som sagts,tydligen av mig, ska ha förstorat problemen jag har med en fd vän. Men jag vet inte vad jag gjort. Jag har inte snackat skit om henne eller någon annan.
Och jag får inget svar på vad som gjort henne arg. Så har ingen möjlighet att konfrontera henne heller.

Jag fattar nada just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0