Borde jag söka hjälp?

Nu börjar mina humörsvängningar gå ut över andra. Älskling har fått erfara dom idag.
Har inte vart arg och gapat på honom. Men jag har typ trackat honom för att jag känner mig ensam och osäker.
Vart så himla orättvis mot honom. Är chockad att han inte är arg på mig.
Ena stunden har jag vart ledsen, sen har jag vart känslokall för att i nästa minut ha dåligt samvete och vilja gråta.
Jag orkar inte.
Känner just nu att det enda jag skulle behöva är en kram,någon som håller om mig.
Helst skulle det ju såklart vara Älskling.Behöver bara känna trygghet.

Istället sitter jag hemma och käkar kladdkaka.
Har precis lagat 2 rätter till i morgon. En till lunchen i skolan och en till middag på jobbet.
Känner för att skita i allt just nu. Men mest skita i mig själv. Just nu skulle jag inte vilja känna någonting.
Skulle vilja vara ett blankt papper, bara för några timmar.
Jag orkar inte med alla känslorna jag känner på samma gång,eller med minuters mellanrum.

Kom inte och säg att jag är gravid, för det kan jag inte vara. Jag känner mig bara fruktansvärt full av känslor.
Men finns det något man kan göra åt det?

Fan vad jag vill skrika just nu. Hade jag bott ute på landet med inga grannar hade jag gått ut och skrikit ut alla känslor. Men nu bor man i stan och har grannar att ta hänsyn till.

Ja ja, nu har jag skrivit av mig lite. Kanske till och med lite förmycket.

Ha en underbar kväll!
Sov så gott!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0