Dansat natten lång

Va och dansade i natt. Kom hem till kompisen vid 5.30 på morgonen.
Satt och tjötade lite. Sen somnade jag i någon timme och kunde inte somna om.
Jag och Mickis skulle gå och köpa cigg kl.7.30 på morgonen. 
Tror du inte att han i kassan ville ha leg på oss båda. Vi är båda myndiga. Och det var ju jag som skulle handla till mig.
Mickis tog ju inte med sig sitt leg. Så jag fick inte köpa. Va bara att gå till nästa affär.
Resten av dagen har vart lugn. Mest legat i soffan och kollat film.
Vi kollade på Harry Potter och halvblods prinsen och efter det kollade vi på den där Stallone filmen...Expendables eller vad den heter. Den var långt ifrån bra. Förstod aldrig riktigt vad den handlade om. Verkade mest vara kassa skjut scener och lika kassa fighting scener.

När jag kom hem tog jag ett bad. Och sedan gjorde jag mitt matte prov. Kändes som det gick hyfsat bra iaf.
Bara att vänta tills min lärare rättat det.

Nu är det inte långt kvar tills Älskling kommer hem igen. Ska bli så skönt att träffa honom. Har saknat honom massor. 

Ska man upp tidigt imorgon. Skola. Tycker dom här intro veckorna är så onödiga. Jag har ju vart hemma denna veckan. Men det verkar som det enda vi gör är att sitta med på andras lektioner,för att se vilket tempo utbildningen ligger på. Hade räckt med en vecka. Inte 2,5 vecka. Men men. den 20de börjar min praktik. 
Ska bli kul. 

Nä, nu ska jag försöka sysselsätta mig lite. Tar jag det för lugnt lär sömnen komma ikapp. Och det vill jag inte.

Sov gott
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0