Nu var denna dagen över

Dax att sova. Vart en lång dag. Och morgondagen blir ännu längre.
Blir tvungen att flytta fram mitt pass på jobbet en timme. Så slutar kl.23 istället.
Då ska jag åka hem till min Älskling och vänta tills han kommer hem från jobbet. Då jag inte alls gillar att gå därute som han bor. Tänkte jag fjäska så en kompis möter upp mig. Känns lite bättre då. Trots att det bara tar 2 minuter från hållplatsen hem till honom.

Men min dag har varit bra. 
Vart i skolan, träffat Shiva m fl, och sedan åkt till jobbet. Imorgon ska jag försöka räkna lite matte också. Om jag får tid över till det.
Måste ju göra närvarouppgifter varje vecka. Är ju bra om man vet vad det handlar om.
Men sinus och cosinus har jag fortfarande inte fått någon ordning på :/

Ja ja, nu måste jag sova!
God natt!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0