Skönt med promenad

Kom precis hem efter en go promenad med Sweet P. Enda nackdelen med den var myggorna.
Fått ett myggbett på handen. Känns som jag har fått i huvvet med. Kliar.

Imorgon ska jag flänga runt.
Först till skolan och fixa en sak. Sen ska jag ledsaga. Och efter det ska jag fixa en sak med Sweet P.

Men jag är säker på att jag har annat på schemat i helgen. Men kommer inte på vad.
Chris kommer och hälsar på på lördag. men det känns ändå som det är något jag glömt bort :/

Eftersom min kusin missuppfattade det där med area av 4hörningar, och trodde jag höll på med lågstadie matte. Så ska jag förtydliga mig. Det är "skeva" 4 hörningar. Så man måste alltså hålla på och räkna vinklar mm.
Har inte riktigt fått kläm på det :/

Ska nog fixa något att äta. Bara ätit 2 cocosbollar, 2 ostmackor och lite godis idag. Inte speciellt hälsosamt.

Sov gott
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0