Dax att ta nya tag

Nu när jag och Gibson flyttar ihop öppnas nya möjligheter för mig.
Jag kan börja plugga,utan att det ändrar min ekonomi till det sämre.
Så tanken är att plugga de ämnena jag saknar för att kunna plugga till receptarie.
Men det finns ju annat jag skulle vilja plugga också.
Så får se. Men i morgon är sista dagen att ansöka. Så har inte mycket till betänketid.

Vaknade med huvudvärk/migrän idag. Hatar detta.
Vädret ser väldigt fint ut.Så värken får gärna lägga sig snart så att jag kan njuta av vädret.
Längtar till ännu mer värme, så jag kan använda mina sommar klänningar.

Måste dammsuga soffan idag med.
Ska nog investera i en handdammsugare sen när jag kan.
Hade vart himla mycket lättare att hålla soffan hårfri då.
Även bra att ha i köket :D
Så en sådan vill/behöver jag ha.
Ny dammsugare skulle inte heller vara fel

Dammsugare jag kan tänka mig
eller 
Sen har vi handdammsugaren ---->
(Klicka på bilden för att komma till produkten)


He en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0