Detta vill jag bli när jag blir stor

Har ju pratat om Apotekare eller Receptarie.
Och det vill jag fortfarande bli.
Så nu har jag sökt in till Naturvetenskapligt basår på Göteborgs universitet,så att jag får behörighet till dessa utbildningar.
Måste ju ha Biologi B,Kemi B, Fysik B och Matematik D.
Nu är det bara att hålla tummarna för att jag kommer in. Men det gör jag, så länge det inte är alldeles för många som söker.

Huvudvärken början lägga sig lite.
Himla skönt.
Men vette tusan vad jag ska hitta på nu.
Några idéer?

Men ha det super bra!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Mumfi

Sökte på "naturvetenskapligt basår göteborgs universitet", senaste veckan, på google, och fann dig! Troligtvis får du en 21-årig kille som studiekamrat... även fast sammanhållningen på basåren kanske är sådär... Men, ändå!

2011-04-17 @ 12:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0