Glad Påsk i efterskott :)

Har haft en jätte trevligt påsk.
I torsdag skulle ju båten köras till Björlanda, men då ville den inte starta. Fick ordning på den på fredagen och puffade dit vi skulle.
Så sov vi i båten. På lördags morgonen tog vi båten en bit ut och kastade ankare. Käkade lite frukost och njöt.
Sedan in till land igen för att ha kalas för min kära.
Efter kalaset mötte vi upp 2 av Gibsons kompisar vid båten och så åkte vi ut till Rivö och stannade där över natten.
Va himla mysigt.
På söndagen skulle vi bara lämna av hans kompisar och sedan bege oss ut igen. Men jag fick huvudvärk som inte ville ge sig så fick bli att åka hem istället.
I går hade vi en hel dag med Gibsons far. Först en fika i båten, sedan va vi på torget och kikade runt för att sedan bege oss till Allum.
När vi va på Allum bestämde vi att vi skulle käka på Max, för det hade Gibson aldrig gjort.
Och vilket jäkla kaos det va. Först fick vi vänta ca 15min på våra grejer. Sen när jag skulle käka hamburgaren så va den tydligen ihålig o fyld med fett eller nåt. Så fick det över hela händerna och halva ansiktet. Och brände mig gjorde jag med. Sen när jag fått i mig den slafsiga hamburgaren så va ju mina pommes kalla och sega. 
Så den Max kommer jag inte gå till igen. Men visst va hamburgaren god när man hällt ut allt fett ur den.
Det va en Grand Delux jag käkade.

Vad händer idag då? Funderade på om jag skulle fixa lite här hemma. Men känns inte så manande när det är så fint väder ute.

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0