Här händer det grejer

Helgen har varit himla mysig.
I fredags va vi hos Ylvis och Pääs,vi käkade mat och kollade på Talang 2011.

I lördags va jag och Gibson först hos hans mamma och sen åkte vi på kalas. Mitt kusinbarn fyllde 2år.
Kvällen blev det film och mys i soffan.

Igår la älskling i sin båt. Men innan den kunde läggas i så höll han och hans pappa på med den. Tvättade den och byta olja m m. Själv njöt jag av vädret. Sen tog vi oss en tur med båten.
Men han ska köpa en ny båt. En snipa eller vad det heter. Den har 4 sovplatser,litet kök och kylskåp.
Så i sommar blir det att bo i båten när vi är lediga.
Gibson säger att vi är en "svensson"-familj nu. Men det saknas lite. Men vi börjar bra i alla fall. Nytt fint hem och en guppande sommarstuga.
Älsklingens fina båt

Se så duktig han är!


Om en stund ska jag träffa Ylvis. Blir lite promenad i slottskogen innan vi ska på matchen mellan IFK Göteborg och Helsingborg IF. 
Men först ska jag rensa bort lite skit tänkte jag.

Ha en super bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0