Hoppas jag får fria händer

När vi va i båten igår så sa jag att jag vill få bort det "båtiga" i båten.
Dvs byta ut gardiner och annat tyg i båten, då detta är det typiska med båtar,kompasser och blått på.
Gibson sa att jag fick byta ut det. Så hoppas jag får fria händer.
Kollade lite på IKEAs hemsida nu. Hittade lite tyger jag tycker om. Men vissa av dom kanske blir för mycket.
Lägger upp några av tygerna jag kan tänka mig och hoppas på lite feedback från er läsare.
Det kommer vara till gardinerna, draperiet mellan sovplatserna, dukar och även på 5-6 kuddar.

1                                   2
3                                      4
Funderar på om man kanske kan ha tyg 2 och 4.
Är rädd att tyg 1 blir för mycket och samma sak med tyg 3.
Och det är kanske inte så smart att varva med vita tyger heller.
Så vad tror ni?
Och vad tror du älskling?

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0