Nu håller vi tummarna!!!

Lägenheten vi va och kollade på igår va jätte jätte fin.
Vill hemskt gärna ha den. Men chansen är la sådär egentligen. Har 2 stycken som måste tacka nej till den för att den ska bli våran. Så nu håller vi tummarna för att dom inte vill ha den.
Men enda anledningen till att någon skulle tacka nej till den är ju om dom tycker att lägenheten är för liten/för kompakt. Men den är perfekt för mig och Gibson.
Har även fått erbjudande om visning på en annan lägenhet idag. I Mölnlycke. Den har vi tydligen mycket större chans att få. Så ska ringa den som bor där och ordna så vi kan åka och kolla på den.
Med tanke på att jag har bra poäng hos Förbo,så lär det inte ta allt för lång tid innan vi får en egen lägenhet.
Längtar!
.
Skulle ha jobbat idag med. Men så blidde det inte. Men på torsdag ska vi gå på teater. Det ska bli kul.
.
Fick en himla trevligt samtal idag med av en person som jag saknat att prata med.
Så tackar massor för att du ringde.
.
Nu ska jag möta Ylvis. Vi ska hem till mig och måla och sedan göra pizza.
.
Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0