Blir ju bara så jäkla arg.



Undrar hur mycket hon tjänar varje månad eftersom hennes kille måste tjäna 25 000kr/mån efter skatt.
Och snacka om att vara otacksam. Ytligare människa har jag nog aldrig hört talas om.
Och när hon säger att svenska killar knullar en och sedan får man ingenting efteråt, för att dom är så snåla.
Vaddå knullar hon för pengar/gåvor? Det är samma sak som att prostituera sig. Eller finns det något annat sätt att se på det?
Och om hon ens får någon som är mer intresserad av att leva med henne än att ha sex med henne, så måste den personen ha allvarliga problem. Vem orkar med en så arrogant person?
Efter att ha lyssnat på henne i 5 min så fick jag ju huvudvärk. Plus att hon fick som hon troligen ville. Uppmärksamhet.
Men har hon dessa åsikterna eller är det just uppmärksamhet hon är ute efter.
Pantad verkar hon vara iaf.
Här har ni hennes sida på youtube. Hanna Widerstedt. Har inte sett något annat klipp än detta med henne. Vågar inte, är rädd att jag ska ta livet av mig om jag gör det.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Annie

HAHAHAHAHA, jag fick huvudverk efter 2 minuter. Herregud.. xD

2011-12-29 @ 20:33:41
URL: http://annieannus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0