God Jul allihopa

Hoppas eran dag blir fylld av glädje och gemenskap. Att ni är snälla mot varandra och får många fina presenter.

Men nu över till något helt annat. Drömde något jätte konstigt i morse.
Man skulle nog kunna säga att min dröm va uppdelad i 2 avsnitt.

Del 1. Lugn semester i Turkiet. Kommer inte ihåg något mer än att vi sola o badade.och åt pizza

Del 2. Går på en gata, i Turkiet. På marken kryper en ansiktslös Jack Sparrow omkring och letar efter sitt ansikte/mask medan alla på gatan tittar och skrattar. Vi tar masken och slänger den framför honom. Alla glor argt på mig och mina 2 kompisar. Vi börjar springa. Och när vi kommer in i en lägenhet så sitter där en man som är lik någon från första delen av drömmen. Jag frågar om det är hans bror som äger pizzerian, men det va det inte. Men så kommer dom som jagar oss inspringandes i lägenheten och vi är beredda på att springa vidare. Då börjar mannen i lägenheten att dra citat från Yrrol, på ren svenska. Och förklarar hur mycket han älskar denna filmen(inte på svenska).

Sen vaknade jag och kunde inte somna om.

Men ha en super bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0