Någon som gillar snön


Sedan stack hon över till grannen o spionerade på deras katt.

Detta är alltså snö o inte mjäll :)

Här har vi mesen som springer in så fort man visar sig. men idag gick han en bit utanför trädgården. Men vände rätt fort. När han är inomhus är han rätt tuff mot den svartvita katten som kommer in i våran trädgård.
Men när han väl har chansen att klappa till den så lägger han svansen mellan benen och springer in igen.


Min kärlek ringde precis och berättade vad jag ska få i julklapp.
Innan sommaren så SKA jag ha tagit körkort :) men han skulle sätta upp mig på intensivkurs i februari. Borde inte krocka alltför mycket med mina studier. Och är det snö ute så lär jag mig ju köra i jobbig terräng. Och det är ju bara bra.

Ha en bra dag.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0