och det fortsätter

inte känner jag mig mindre förkyld idag.
Men det värsta är att jag är så torr i munnen o läpparna. Ingenting smakar gott eller speciellt mycket.

Och här snöar det för fullt.Skönt att det inte blåser.Men det räcker änna nu.
Mina katter har fått smak på att vara ute. Lät dom gå ut lite i söndags. Så just nu sitter tjockis och kollar ut o längtar :) Men snö tror jag inte att han tycker om egentligen. Men kanske ska släppa ut honom iaf


Lite suddig. Men beror på lite skit på linsen + att det fortfarande snöar.

Eftersom våran BR-spelare inte kom igår,som dom sa. Så sitter jag och väntar på den idag i stället.
Men det gör inte mig något. Kallt o blött ute.

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0