Rensat

Har rensat massa kläder idag. Blev en del. Känns skönt. Jag har ju svårt att göra mig av med saker. Men denna gången tänkte jag på vilka kläder jag använder eller inte. Det blev 2 st IKEA påsar.
Tänkte att jag skulle ge bort kläderna till behövande. Men dom ska ta sig dit med. Inte så lätt när kärleken jobbar under veckorna och helgerna är fulla av annat. Lite jobbigt att ta 2 IKEA påsar + 3 svarta sopsäckar på bussen.

Tänkte baka pepparkakor idag, gick in i duschen o sedan skulle jag klä mig. Det va då jag började rensa. Så har inte kommit iväg till affären än. Tror jag gick in i duschen typ kl.11, om inte tidigare.
Så det är la änna dax att bege sig till affären nu :)


Tricia ligger gott bland Gibsons gitarrer o sladdar :)


Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0