Finn felet.

Antingen är det min fukking mobil eller så är det Tele2´s fukking nät som inte vill funka. Kanske är båda.
Igår började den att krångla.
Men nu verkar det funka ganska bra igen :S
.
Mongo tele/nät!!! (?)
.
Sitter och tjötar med en gammal kompis på fb. Himla kul. Va ett tag sedan. Har trott att han av någon anledning vart sur på mig. Har ju hänt en del sen vi snackade sist. Va la ca 1,5år sen tror jag.
Ja ja, nu ska jag kanske hitta på något. eller nåt.
.
Ha en bra dag i solskenet!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Xstasia,



Vi är glada att läsa att telefonen fungerar för dig nu. Skulle problemen uppstå igen rekommenderar vi dig att först testa starta om mobilen och annars testa simkortet i en annan mobil för att lokalisera om problemet orsakas av telefonen eller simkortet.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2011-02-22 @ 11:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0