Hatar snö just nu

Går ju inte att gå ju. Dom verkar ha glömt av att skotta typ överallt. Men främst i mitt område.

Hade ju lovat lillebror att vi skulle på MyDog idag. Så fick pallra mig in dit även om jag inte alls kände för det.
När vi väl va där så ville han typ åka hem. Så va där i 30-45min. Kollade lite agility innan pappa kom och hämtade oss.

Så har suttit hemma hos pappa sen dess. Käkade McDonalds med. Orka laga mat.

Va på bio igår med. Såg Harry Potter.
Eftersom jag håller på och läser boken just nu, för andra gången.
Så satt jag mest och irriterade mig på detaljer som dom onödigt har ändrat. Men den var väldigt spännande.
Sen irriterade jag mig på alla som satt och prasslade och smaskade popcorn. Otroligt störande.

Har märkt att jag är mer lätt irriterad just nu. Vet inte riktigt varför.
Så får skylla på årstiden. Något måste jag ju skylla på ;)

Ha det bra så länge!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0