Så sött

Kollade precis ut genom köksfönstret, så ser jag en skata som sätter sig i trädet utanför. I munnen har den en rätt lång kvist. Den bygger bo. Nu kom skata nr 2 också. Herr och Fru Skata. så gulligt.
Måste säga att det är ett himla samarbete dom har.
Vad händer idag då?
Det vette fan. Tänkte ialla fall börja dagen med lite WoW. Spelar iofs bara på ett trial konto. Så har 10 dagars spel framför mig. Men jag hoppas kunna spela på mitt egna konto när jag får pengar nästa vecka.
Men va dom ändrat mycket i WoW. Vet inte om det är till det bättre. Men hunter har ett pet från början. Bara det att man inte har någon direkt pli på det. Man behöver inte tänka på att köpa pilar.
Har ju bara spelat upp gubben till lvl10 än så länge.

Kan ju även skriva något till er som inte förstår spel snacket.
För jag tänkte ju inte spela hela dagen. Inte när vädret är så fint.
Om Chris mår bättre idag, så ska jag åka till honom och umgås i helgen.
Annars ska jag träffa Ylvis imorgon.
Just nu är det stopp i huvudet på mig.

Men jag önskar er en trevlig dag/helg!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0