Rån mitt på ljusa dagen

Nu har dom rånat Hallbergs guld på Frölunda Torg....IGEN!!!
Förra veckan gick dom in och rånade precis innan stängning.
Idag gjorde dom det mitt på dagen.
Jag gick förbi en stund innan. Tänkte inte på att det ens va öppet.
När jag gick förbi igen va det massa folk. Först tänkte jag att dom öppnade igen efter förra veckans rån.
Men dom hade ju stängt pga nytt rån.
Sjukt att det kan vara så enkelt att råna en affär egentligen.
Rånet idag
Andra händelser den närmsta tiden
Stal bankomatkod
Personrån
Handikappad kvinna rånad
3 rånade på 30min
Rån försök mot glassbil

Hundattacker och rån är numera vardagshändelser i Västra Frölunda.
Och här bor man. Ursch. Snart vågar man inte gå ut.
Läskigt värre.
Känns som att det är samma personer i flera av fallen, och dom blir bara mer och mer vågade.
Hundattackerna står det inget om i tidningarna vad jag kan hitta.
Men sjukt är det i alla fall. Blir mer och mer ghetto här ute nu. Gillar det inte alls.

Sen vet jag inte vad som hände med mitt internet. Trodde att jag hade uppsägningstid. Men tydligen inte.
Tänkte ringa tre och kolla med dom. Men då gick det inte. Dom sa att det va många som ringde. Så kanske är fel på deras när?
Fast det går att ringa från mobilen, så måste vara något med bredbandet bara isf.
Men irriterande. Har jag inget internet i helgen ju. Får inte mitt nya förens nästa vecka :/

Men men.
Ha en bra kväll nu.
Lär ju inte komma fler inlägg idag i alla fall!

Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0