Ännu en båthelg + lite bilder

Vi va ju ute med båten i helgen.
2 kompisar till Gibson åkte med oss. Vi hade himla mysigt.
Vi åkte till Kungsö i fredags. Där låg det redan 4-5båtar, gillar inte att ha grannar faktiskt. 
Antingen stör dom eller så stör man dom.
Men det gick bra. På lördag morgonen skulle grabbarna fiska.
Då gick jag på upptäcksfärd istället. Men en himla jobbig ö att gå på upptäcksfärd på.
För man kunde inte riktigt gå som man ville, det kom stupliknande sluttningar och taggbuskar i vägen för en flera ggr. Men det va en himla fin utsikt när jag väl kom till mitt mål.
Sedan tog vi en tur till Donsö för att tanka. Och sedan åka till våran vanliga sovplats, Rivö.
Men då jag inte mådde så bra, gick jag och la mig. Och när jag kom upp igen så va vi nästan hemma på fastlandet igen. Vi fick veta att söndags morgonen hade 2 meter höga vågor till oss. Och det är inte så kul. 1,3meter höga vågor va extremt jobbigt, så 2 meter måste ju vara betydligt värre.

Här får ni lite bilder.





Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0