Duktig har jag varit idag

Idag har jag rensat i källaren,blev en del sopsäckar.
Hittade även kläder som jag letat efter. Men även kläder jag inte ens kom ihåg att jag haft.
När det kom till skor så har jag slängt 3-4par och än har jag inte gått igenom alla skor jag har.
Hittade även skor jag inte använt då dom gett mig sko skav.
Bl a ett par rosa allväders skor som jag köpt på barn avdelningen stl 35 och ett par lila/svarta Vagabond plattå sandaler i samma storlek. Av någon anledning hade jag ett par klackskor och ett par pumps(tror jag man kallar det) i stl 38. Jag har aldrig kunnat ha den storleken. 
Ska lägga upp bilder så får vi se om det är någon som är intresserad.

Har himla ont i min vänstra skuldra. Vet inte vad jag gjort, men det har bara blivit värre under dagen.
Så tog en värktablett och tänkte tvinga Gibson att massera mig lite. Fast tvinga behöver jag nog inte, han är så snäll att han nog gör det utan att jag behöver övertala honom.

Kollade på "Fyra bröllop" förut. Fan vad blödig jag är. Satt och smålipa några ggr. Framförallt när dottern sjöng en låt hon hade gjort till sin mamma.
Jag har lättare för att lipa för folks lycka än för min egen olycka. Lite sjukt.

På lördag fyller lillebror W 8år. Tiden går fort. Men jag vet inte vad han ska få.
Jag har inte råd att köpa något. Han vill ha Alice in Wonderland,med svenskt tal.
Men det är ingen som lagt upp den i det. Så får la hitta någon annan film han kan få istället.
Men ungen är ju väldigt petig med vad han får, så får se hur det går.

Ha en bra kväll!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0