En fjäder blir en höna

Oftast när ett bråk uppstår så är det i grunden ett missförstånd som sätter igång allt.
Någon som uttrycker sig fel, eller gör fel osv.

Så jäkla tråkigt är det när det blir så bara.

Det värsta är la när det går så långt att ingen vill lyssna, men ingen kommer heller inte ihåg hur allt började.
Eller när man kollar tillbaka på vad som startade allt så märker man hur jäkla löjligt det va.
För oftast är det som sagt missförstånd.

Anledningen till att jag skriver om detta idag är för att några som jag håller av väldigt mycket har kommit i bråk på grund av ett missförstånd. Ett onödigt jäkla missförstånd.
Det gör mig ledsen att det ska bli en så stor grej. 

Folk lyssnar för lite på varandra.

Nä, nu skiter jag i detta.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0