God morgon Måndag!

Idag ska jag på möte kl.10.30. Men resten av dagen är jag helt oviss om.
Måste ju packa och rensa mer så det är vad ajg måste göra. Är ju inte långt kvar tills vi flyttar.
Och blir mer o mer pirrigt. Men längtar mer o mer för var dag med.

Ska bli så himla underbart att flytta ihop med min kärlek.


DU, SHHIVA!!!
Kom och hämta bordet. Det tar massa onödig plats här hemma :P

Här har ni lite bilder fr helgen.

Bruden med sina tärnor <3

Jag med min kärlek och blivande sambo/fästman!


Mandelkaka med vispgrädde och chokladsås :/


Pringle (Xtreme spicy sourcream) med grädde och chokladsås :S

Nä nu ska jag la börja göra mig i ordning så jag kan börja dagen!

Ha det underbart!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0