Vad skönt det ska bli

Som sagt idag är det dax att slänga,slänga slänga!
Men först ska jag få tag på Guldfynd i Nordstan. Som tydligen redan innan dom öppnat har många kunder i butiken :P
Efter att jag fått tag på dom ska jag hem och sätta igång en av flera maskiner tvätt, för att sedan börja gå ut med min skit till containern.

Men jag undrar varför man har telefon i en butik som aldrig svarar ändå.
Nu kan dom la knappast ha massa kunder eller. Dom öppnade för typ 2 min sen.
Får ringa tills dom bestämmer sig för att svara.
Det bästa hade ju vart om dom skaffade sig ett datasystem där dom kunde "lägga undan" varor via knapptryckning istället för att ringa. I alla fall butikerna emellan.
Men det är la för fancy.

Men det är bara att ringa tills dom svarar. Eller så får vi hoppas att dom finns kvar när vi kommer in till stan sen.
Skulle finnas 2 av varje storlek kvar så borde ju inte vara några problem. Tycker man i alla fall!
Nu blev jag osäker på om jag kom till telesvararen eller om någon svarade :/
Får ringa igen kanske. Till slut måste dom ju vara trötta på att det ringer hela tiden så att dom svarar :P

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0