Mys pys

Igår va jag hemma hos farsan&co,kollade på Idol och räknade lite matte. Sov sedan över där.
Imorse började jag med att göra lite övningar i fysikboken. Duttig flicka.

Nu sitter jag hemma,gör inget speciellt.
Ikväll blir det mys med min kärlek.

Angående Idol igår. Tycker egentligen att det är ganska onödigt med utröstningarna. I alla fall fram tills det är 3 kvar. För de 3 som kommer bli kvar är Molly, Amanda F och Robin.
Som sagt, inte för att dom andra är dåliga utan för att dessa 3 är bättre. Och det känns inte som att det bara är jag som har denna åsikten. Däremot kan jag inte förutspå vem av dessa som kommer vinna hela skiten.
Och personligen vet jag inte vem jag tycker ska vinna heller. Börjar bli lite småtrött på Amanda F, allt låter likadant. Men hon är en bra artist och har sin egna stil vilket jag beundrar.

Men men, så intressant är ju inte Idol egentligen.

Ha en bra dag/kväll!
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0