Nu är det dupstep/d'n'b som gäller

Har alltid gillat dessa musikstilar.  Men inte lyssnat så mycket på det.
Men efter att ha lyssnat på singlarna fr Korn´s nya album så har jag istortsett bara lyssnat på det.
Skrillex är lite av en favorit. Och det är la för att han gör mer kontroversiell dubstep.
Här här ni ett smakprov på Skrillex. Just denna låten har rätt många nog redan hört.



Sen har jag gjort en lista på spotify med. Kommer säkert ändra den snart. Har inte lyssnat igenom den så noga så finns säkert en del låtar som jag kommer märka inte är min stil. men HÄR är den iaf.


Har satt upp mina ramar i hallen med. Men vill köpa iaf en ram till för att känna mig nöjd.
Sen ska jag bara leta upp fotografier som jag ska ha i dom :)

Satte igång mitt wow konto i lördags med. Så ska sätta mig och spela snart tänkte jag.
Sedan ska jag läsa lite biologi med. Och se om jag får gjort några uppgifter i fysikboken och även i matten.


Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0