Snart dax att julpynta

Men för att göra det så behöver man ha lite att pynta med. Ska till Ullared på lördag, så då tänkte jag kolla efter julpynt och lite julklappar.

Men har kollat runt lite på nätet efter vad jag vill ha. Bl a på IKEA och Rusta.


PRIS:399Kr (Rusta)


PRIS:169Kr (Rusta)



PRIS:29Kr (IKEA)

PRIS:129Kr (IKEA)


Något jag verkligen är ute efter är en julstjärna som är ca 1m i diameter att ha i vardagsrummet.
Sen skulle jag vilja ha spånna här gardiner. Fast röda. Men vet inte om det finns. På indiska´s hemsida står inte vilka färger dom har.

PRIS:149kr/st (Indiska)

Detta plus tvätta och spele Wii är vad jag gjort idag. Sen blir det matlagning så att kärlek får nåt i magen när han kommer hem :)

Ha en bra dag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0