Twiday imorgon då!

Jag såg att det fanns en ynka liten biljett kvar till Twiday imorgon, så jag bokade den :)
Visst jag får sitta ensam, men tanken är ju att se filmerna i alla fall. Så har jag ju folk att umgås med i pauserna, bla Shhiva.
För er som inte vet vad Twiday är så är det alltså en hel dag med Twilight filmerna. Den 4:de filmen har biopremiär den 16:de dvs torsdag. Så sista filmen kommer att visas efter kl.00 imorgon (har det vart innan iaf).
Skulle gått på det förra året när 3:de filmen kom ut, men beställde en resa som krockade med det, så det blev inget.
Men denna gången ska jag alltså gå på det. :)
Dyrt va det inte heller. 295kr för 4 filmer, popcorn+dricka och även lite mat i första pausen.
Sen är det la lucia movie night snart med. Vill jag ju gå på också.

Men nu ska jag umgås med min kärlek lite. Idag är han ju helt o hållet egen företagare.

Ha en bra dag!
Kram

Ps. idag börjar mitt rökfria liv. Och bara för det är jag mer röksugen än vanligt :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0