Längtar...ge mig nu

6:e december släpper Korn ett nytt album.
På detta albumet har dom samarbetat med bl a Skrillex och lite andra Dj´s.
Den första singeln fr plattan är Get up* och den andra är Narcissistic Cannibal*, båda i samarbete med Skrillex.
Måste säga att jag verkligen älskar kombinationen av metall och dub-step. Helt underbart.

*=länk till spotify

Så nu sitter jag bara och längtar efter detta albumet.





Hoppas ni haft en bra förmiddag!
Själv har jag haft Biologi, alltid lika kul att diskutera olika saker med våran lärare. Hon är skön.
Ikväll blir det Idol, så att man kan sitta och tycka till lite om hur dom ser ut eller vilka som ska åka ut. Och så tänkte jag mysa med min kärlek. Om han nu inte får jour uttryckning, vilket han oftast får när vi ska mysa. tur att han bara har jour en vecka då o då. Troligtvis är la denna den sista jourveckan han har innan han blir egenföretagare :)

Ha en bra kväll!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0