Tröttast i stan

sitter här o kollar lite på hus mm. Bara för skoj skull. Hittade värsta huset.
----->VÄRSTA HUSET
Sen kollade jag precis ut och ser att det snöar här. Va tusan.Har ju regnat hela dagen.
Men nu snöar och blåser det. Tjo ho, kan det bli bättre. jag hoppas det.

Idag är en sån där dag då jag helst hade sovit hela dagen, men det kan jag inte, så sitter vi datorn o ugglar istället.

Men lite lunch nu kanske.Men vad ska jag käka?
Kanske kokar lite makaroner, eller spagetti bara. Det blir nog gott.

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi måste slipa på ditt vokabulär, Grym / Värsta är i regel betoningar på dåliga saker..Om man inte väljer att använda värsta som ett förstärkningsord men då måste det komma ett förtydligande efteråt, förslagsvis: "värsta fräcka huset"



Jag behöver knappast säga vem detta är ;-)



Tack för mig!

2012-01-12 @ 20:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0