Dan före dan..

Fast snart slår klockan över till 24/12.

Idag har jag köpt julklappar. Men glömde såklart inslagningspapper..har fått köra en plastpåse variant..med lite snöre o så runt :P

Idag har jag öppnat mitt hjärta..men stängt det lika fort igen..
Om personen ja pratar om läser detta..ha inte dåligt samvete jag e inte ledsen..snarare tvärtom.Inte för att den här personen inte vill ha mig..utan för att jag nu vet att jag har pirret inom mig fortfarande.
Har träffat killar som e underbara..men jag har inte fått det där pirret man vill ha.Men ni e lika underbara för d.

Men när pirret väl kom..så besvarades d inte. men mr.H(får kalla dig d) känn dig inte dum eller så..jag e jätte glad att vi e komipisar.Men det e väl klart jag hade hoppats på lite mer. Men men..

Nu blev det mycke känslor..och jag kanske har öppnar mig lite väl mycke. Men får bjuda på det.

God Jul på er..

Ses efter jul helgen..

Varma kramar i vinter-kylan

Kommentarer
Postat av: -Malin

Detsamma Gumman!

Ha nu en riktigt trevlig Jul helg, vi ses snart.

Pussar!

2008-12-24 @ 09:56:26
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0