Happy birthday to you.....

Grattis på födelsedagen kusin Anna.

Själv fick jag börja dagen med att torka bajs.Min katt hade bajsat i handfatet på mina kläder. Ursch.
Igår hade nån av katterna kissat på badrumsmattan..och jag vet inte varför..d e inget fel på lådan.
Fast Patricia löper,kanske d e hon som fått för sig att hon inte orkar komma över kanten t lådan :P

Det e en kall dag idag.Frost.
Och jag måste gå ut om en stund...måste till jobbet.

På fredag ska jag och några kompisar gå på Lucia Movie Night. För den som inte vet vad det är så är d en grej som annordnas på SF biograferna. Natten mellan 12-13december får man möjligheten att se TRE förhandsvisningar.Man vet inte vilka det är förän filmen sätts igång.Mellan filmerna har dom tävligar o man får mat o popcorn.

Jäkligt kul. Förra året va det jätte bra filmer.
Först "We own the night" med bl a:Joaquin Phoenix, Eva Mendes och Mark Walhberg.

Betyg: ***
Sen "Juno" med bl a:Elle Paige, Jennifer Garner och Micael Cera.

Betyg:****½
Och sist men inte minst "Bee movie" med bl a:Jerry Seinfeld och Renée Zellweger

Betyg: ****


Kramar

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så du har med skaffat en blogg.. så roligt då har jag nått mer att läsa..

Jag har en med. adressen är:



Shhiva.blogg.se



lägger upp en länk till din blogg på min sida.. puss o kram

2008-12-09 @ 13:21:38
Postat av: Anna

Vad gullig du är... Tack så jätte mycket=)

2008-12-09 @ 19:41:46
URL: http://annakatarinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0