helt slut..

tror min kropp har sagt ifrån nu.
Det har vart för mycke det senaste. jag gick upp nu...ca kl 13...och jag somnade vid 1-2 inatt.
Har visserligen vaknat mång ggr på morgonen, men inte kunnat gå upp..Nu tvingade jag mig själv att gö d. Och jag känner mig som en Zombie....
"blä..gurr...gurr..sooooova"
(ok, jag vet att en zombie inte låter så..eller det kan väl ingen veta. Så enligt mig låter en zombie såhär)

Sen drömde jag nåt konstigt strax innan jag vaknade. Jag pratade me Zandra på msn eller nåt annat datorgrejs. Och helt plötsligt skulle hon hjälpa mig sminka mig genom datorn..alltså hon sträckte sig efter mig som att jag satt mittemot henne. Lite coolt.
Patrik...måste vart för att vi pratade om detta för några dagar sen. alltså inte smink..utan (o)möjliga framtida datorprogram.

Nä jag måste vakna nu..lite frukost(lunch) och en dusch borde göra susen.

Ha en bra dag allihopa :D

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0