Lördag...lucia...jobb..party

Igår så fick jag sovit 4 timmar innan jag var tvungen att gå upp för att jag skulle till jobbet.

Men hade tur..det var en lugn kväll på jobbet och min undebara arbetskamrat jobbade 2 timmar extra så jag kunde gå tidigare..Tack igen gumsan!!!

Efter jobbet bar det hem till Sofia för tacos,SingStar och alkohol. Vi hade jätte kul. Vid 23 åkte vi in till Götet och hamnade på Push.Ett väldigt lyxig ställe.Men aldeles för trångt och väldigt fint folk som inte e lika fina med några drinkar i kroppen. Ett brat-ställe med andra ord.Varning: Kostar 150kr i inträde och 20kr i garderoben.

Sen vill jag bara klaga på alla som trampade på mig o knuffades igår.Spelar ju för f*n ingen roll om jag ställer mig undangömd i ett hörne..nån trampar på mig ändå. Sen måste jag klaga på bardisken. jag når ju för f*n knappt upp...nästan dikriminering.
Men några snygga hunkar fanns det.Siktade in mig på en något äldre man med "tandkräms-reklams-leende".Men var för feg för att stöta på honom..så Sofia fick ge honom en lapp med mitt nr på..Men såklart var han redan upptagen.Antingen talade han sanning(vilket jag antar,han såg för bra ut för at va singel)...eller så tyckte han att jag va lite väl ung o valde att ljuga.
men men..han såg väldigt fuck-able ut iaf (sorry för mina ord..men jag är vuxen..och vuxna människor har kommit förbi stadiet där man bara håller handen).

Sen kunde jag inte åka hem inatt heller. Nycklarna låg kvar hos Sofia.Så blev tvungen att väcka Johan kl 2 när ja kände för att åka hem. Men han hade ju redan sagt att det var ok.Så han får änna skylla sig själv.

VARNING!!! Reta inte upp mig de närmsta dagarna..har typ PMS. För att va på den säkra sidan..prata endast me mig om saker jag inte kan ha sagt till er innan.Blir så irriterad när jag måste säga samma sak tusen gånger..för att nån inte lyssnar. :D

Ha en bra kväll!!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0