Party

Helgen har vart väldigt trevlig,mysig och samtidigt hemsk.

I fredags va det då tjejkäll hos Tina.Vi hade jätte trevligt.Som sagt det blev mycke alkohol. Och jag försökte mig på nåt som skulle se ut som "popping".Vet inte alls va man kan kalla det. Sen dansade jag nåt jag själv tyckte skulle likna "jazz-balett". Tror ja såg ut som nån som rymt från ett psykhem eller nåt. Såg af galen ut.
Det jobbigaste denna kvällen var att jag dumt nog ringde upp ett ex..o det blev bråk.Bajs T.
Men det absolut mysigaste den kvällen var när jag o Tina skulle sova.Låg där o kramades en stund.

                        Snygga party pinglor

Dagen efter mådde jag så jävla dåligt. Inget att skryta med.Men för första gången på många år så spydde jag dagen efter. Men efter det mådde jag mycke bättre.
Och efter lite McDonalds,en tupplur på pappas soffa och en treo så va jag redo att träffa lite kompisar på RockBaren. Men igår drack jag inget..eller drack en cola.Satt mest och smågosade me en killkompis. Och så satt vi o kollade in alla fulla människor.

Idag har jag promenerat och umgåtts me familjen.Vart en lugn dag. Imån ska jag jobba kvällen o samma sak på tisdag. Och jag har inte köpt en enda julklapp.Måste upp tidigt på tisdag o tokhandla.


"Erotik.....- Jag är på!!!"


Kramar

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh.. jag hade också velat vara med... :( men vi hade ju julpyssel med mamma, systrarna och barnen! bokat sedan en vecka.. men nästa gång kanske?!



Jag ÄLSKAR muskler.. hahaha

Men Björn Gustavsson... näää.. uscha mig.. du kan få honom och behålla honom för digsjälv.. :) Jag har min Älskling jag.. och han är snyggast i världen.. Christian.. min min bara min!! ;)

2008-12-21 @ 20:42:13
Postat av: -Malin

Det hoppas jag med gumman!

Skall vara frisk på tisdag har jag bestämt =)

Hehe, tror inte jag kan påverka det så mycket igentligen, men man kan ju alltid hoppas.

Nu är det sängen som gäller. Ha det gott så ses vi!

Kramar!

2008-12-22 @ 00:20:00
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0