Bryr mig inte!

Egentligen bryr jag mig inte om han hör av sig eller inte.
Men varför hör han inte av sig?
Vill ju bara veta hur det är med honom.

Spelar ingen roll om han vill ses igen eller inte.
Men varför vill han inte ses? Äh det skiter jag väl också i.
Är det något jag gjort? Något jag sagt?

Jag tar väl inte illa upp för att han väljer en annan(sitt ex) framför mig..egentligen.
Men vad är så speciellt med henne då?
Är det inte roligare och intressantare att lära känna en ny person?

Varför reagerar jag äns? Jag är ju inte kär..inte i honom ialla fall.
Det var ju faktiskt jag som sa till honom igår att jag ville skita i detta..att jag inte vill vara något substitut eller nån jävla reserv. Är gärna kk, men då ska vi ha snackat om det. Och då håller man det som är sagt.
Visst kan jag ha skrivit något som han tog illa vid sig av. Och jag vill ju inte att han ska vara sur på mig.
Så är väl därför jag vill att han ska höra av sig. Så jag vet att han inte tycker illa om mig.
Vi behöver ju inte ses igen. Vill bara inte va ovän med honom.

Men jag bryr mig faktiskt inte!
Det är han som förlorar på det i slutändan.

Kramar


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har en kompis som e singel o han tycker du e jävligt söt...men han kanske inte verkar intressant pga att han bor här i hylte men han e jävligt snäll hehe

2009-04-14 @ 17:49:23
Postat av: Jenny

inte säker på det jag säger nu, men du verkar vara väldigt upprörd, på en person som du säger itne betyder något för dig på det viset..



hoppas allt blir bättre snart vännen!!

Saknar dig enormt mycket och våra tjötstunder! :)

2009-04-14 @ 19:41:33
URL: http://shhiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0