Natti fnatti

Nu ska jag lägga mig.
Tänkte se några avsnitt av Black Books. En serie jag kan rekommendera.

Förutom att jobba idag har jag fått vänta på bussen. Sen fick jag springa till nästa buss.

Och så ringde Patrik förut med. Han hade druckit "lite" alkohol. Sen berättade han att han blir borta längre än vad han trodde. För han blir skickad till Singapor nästa vecka. Kul för honom. Sket tråkigt för mig.

Sen har vi JK. Som dissar mig igen. Vet att han har någon sorts anledning till det som egentligen inte har med mig att göra. Men jag tror inte han förstår att jag blir ledsen och tar åt mig. Så fort det är något jobbigt,så fryser han ut mig. Oavsett om det har med mig att göra eller inte.

Men men... På fredag kommer Fnattis. Ska blir så kul att träffa henne. Vi ska ha tjej helg. Hon ska hjälpa mig att packa.

Go natt!!!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0