Vad glad jag blev..

..du shockade mig precis. Blev väldigt glad över din kommentar. Kommer inte att lägga ut den så andra kan se den.
Den är för personlig. 
Det är vad jag trott sen jag lärde känna dig..så gott som det går.. att du är en person värd att älska. Bara att du inte vågar låta folk se den sidan av dig. Jag finns här för dig om den sidan behöver komma fram lite oftare.
Och jag väntar fortfarande på det där samtalet,och det där besöket du istortsätt lovat mig. Hur idiotiskt du än betett dig,så kommer jag alltid vara din vän. Jag tror på dig.

Och du verkar ha missat alla mina ledsna inlägg på bloggen. Även solen har fläckar. Och ibland känns det som min sol ska slockna helt. Men det finns alltid någon med tändstickor i bakfickan som får den att skina på nytt igen.

Och som du verkar ha missat så är jag arbetssökande igen. Så om du har något jobb i bakfickan,så är jag intresserad.
Redan tröttnat på att gå hemma :/


Anna. Jag är säker på det. Det bara är så. :D


Nä nu får fan GAIS-kvällen vara slut. Jag är trött och vill sova. Och Varulv borde lägga sig,han ska ju upp kl.6 och åka till jobbet.

Kramar till alla. Men speciellt till dig (du vet vem du är)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0