Because I´m worth it

Idag köpte jag hem chips,dip o coca cola. För jag kände att jag var värd det.
Men när jag kom hem käkade jag upp resten av min pizza sen igår..och nu är jag inte så sugen längre :S
Men men..colan går ju ner iaf  :D

Har kollat på slutet av Let´s Dance idag..trodde att fågelboet skulle åkt ut nu..eller påskägget.
Men inte.Fast de är kul att kolla på..dom ser ut som dom har något uppstoppat där bak.

Fan vad hemskt. Såg det med gässen som dom plockar levande.(missade det är det var som mest aktuellt) Fattar inte hur man klarar av att göra sådant.Att man har hjärta att göra det.

Imån jobbar jag morgonen..och sedan bär det av till Göteborg..först träffa JK, sen åker vi in till stan och träffar resten av "bowling sällskapet". Ska bli kul. Längtar.

Jag har nog haft lågt blodtryck idag. Blir lätt yr. Men det beror nog på att jag inte ätit så himla bra idag. Käkade en bulle på jobbet och sen när jag kom hem resten av pizzan då.
Men men..får sova, så är det säkert bättre imorgon.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0